حسادت خون به پا کرد| رنگ پریده قاتل اسرار قتل را فاش کرد (۲۳ اردیبهشت) مرگ مشکوک زن میانسال و بازداشت دختر جوان متهم به قتل مادر (۲۳ اردیبهشت) ممنوعیت هرگونه افزایش شهریه در مدارس غیردولتی کشف ۲۶۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در گناباد(۲۳ اردیبهشت) ریزش آوار ساختمان در مشهد یک فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت+ عکس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حداقل حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ شهردار یکی از مناطق شیراز به قتل رسید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جمع آوری ۴۹۱ معتاد متجاهر و ۱۳۲ خرده فروش مواد مخدر در مشهد کشف و انهدام کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک اجرایی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ اخراج ۱۰۰ هزار تبعه خارجی از استان البرز شفق‌های قطبی چگونه تشکیل می‌شود؟ مصرف گل و حشیش چه تاثیری بر سلول‌های مغزی دارد؟ پرشدگی ۶۷ درصدی سد‌های کشور مرور دروس امتحانی از شبکه شاد به صورت رایگان جزئیات هدیه تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + فیلم پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم افزایش دما در استان تا اواسط هفته جاری کسب رتبه نخست خراسان رضوی در شمار و حمایت مالی حامیان ایتام در کشور
سرخط خبرها

فیلم مونولیت کشف شده در تهران | مونولیت شیء اسرارآمیز یا دروغ؟

  • کد خبر: ۵۴۱۲۲
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
فیلم مونولیت کشف شده در تهران | مونولیت شیء اسرارآمیز یا دروغ؟
فرمانداری شمیرانات در پی انتشار تصاویری از مونولیت در تهران که در روستای نیکنامده بخش شمیرانات به مونولیت نسبت داده شده بود، موضوع را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیر چوبی بنایی در محلی که گودالی وجود داشت به صورت عکس اولیه  مونولیت قرار داده شده بود.آنچه مسلم است افرادی با قرار دادن این تخته چوب بنایی به شکل عمودی می خواستند نمادی از مونولیت را نمایش داده و عکس یادگاری بگیرند. اما اینکه قبل از رسیدن خبرنگار و مردم محلی مونولیتی در آنجا قرار داشته است یا نه، هنوز مشخص نیست. حتی گمانه‌زنی فوتوشاپ بودن عکس های اولیه منتشر شده از مونولیت نیز جزو فرضیه ها است و این درحالی است که فرمانداری شمیرات تاکید دارد مونولیت در روستای نیکنامده وجود نداشته است.

تعداد بازدید : 709

مونولیت هایی که جهان را به بازی گرفت

این سازه مرموز و براق که تیتر جالب و دیدنی رسانه ها شده اولین بار 18 نوامبر در صحرای یوتای آمریکا توسط ماموران محیط زیست کشف شد و بعد از آن این سازه در کشور های بلژیک، اسپانیا، آلمان، کلمبیا ، لهستان ، رومانی و کلمبیا دیده شد و آخرین بار به تازگی در ایران در نیکنام ده جاجرود تهران یافت شد . این مونولیت کشف شده در ایران از یک طرف ناظر به کوه هاست و از طرف دیگر به دره مشرف است.⁣

این مونولیت که ارتفاع آن نیز سه متر است و مانند سایر مونولیت های فلزی دیده شده در نقاط دیگر جهان، از جنس استیل براق ساخته شده و روی این مونولیت فقط دو حرف Nو S که نشان دهنده شمال وجنوب اند، حکاکی شده است. ⁣ هنوز اطلاعات دیگری از این سازه پر ماجرا در ایران دست نیست.

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->